آژانس تبلیغاتی امروزه با گسترش کسب و کارها در هر حوزه ای باعث شده اند تا تبلیغات و بازاریابی هر کسب و کار یا برندی بسیار پراهمیت باشد؛ طوری که باید توسط شرکت های تبلیغاتی انجام شوند.
در این ویدیو مدیر و پرسنل آژانس تبلیغاتی creative spark درمورد اینکه چطور کارشان را انجام میدهند و چطور با هنر تبلیغات و خلاقیت خود فعالیت می کنند توضیح می دهند:
من شارلوت هستم، مدیر اجرایی آژانس تبلیغاتی creative spark که یک آژانس طراحی و تبلیغات خلاقانه است. Creative spark
تخصصش ساخت برندهای دیجیتال و تصاویر متحرکه.
ما برای مشتری های مختلفی کار می کنیم. برای موضوعات ورزشی گرفته تا سبک زندگی، حقوق، تجارت های بزرگ و توریسم، محتوا تولید می کنیم و نشون میدیم چطور باید کار کرد که نتیجه برای مشتری های بالقوه جذاب باشه.
هر روز کارهای مختلفی انجام میدیم. چون مشتری های ما متفاوت و متنوع هستن. هرروز ممکنه روی موضوع متفاوتی کار کنیم.
مثلا یک روز برای یه کمپانی خیلی بزرگ کاور موسیقی می سازیم و روز بعد برای کمپین یکی از بزرگترین فرودگاه های انگلیس کار میکنیم. به نظرم افرادی که اینجا کار می کنن روحیه عالی دارن. چون با نگرش واقعی، تلاش می کنن.
چیزی که مشتری می خواد رو تحویلش بدن. به علاوه همه کارمندان سوابق کاری خلاقانه ای دارن. کارهای جذابی در این شرکت انجام میشه و نتایج عالی هستن.
واقعا Creative spark به نظر من محیط بی نظیریه و یه آژانس خلاقیت عادیه و گاهی شلوغ میشه. اما افرادی که اینجا کار میکنن عاشق کار هستن و باید با سرعت طبیعی کار های آژانس سازگاری پیدا کنند.
چیزی که باعث میشه به خودمون افتخار کنیم اینه که گاهی مشتری ها چندبار به ما مراجعه می کنن و تعداد مراجعه نسبت به رقیب ها بیشتره. اما مهم اینه که چطور با مسائل روبرو میشیم. گاهی برای حل مسئله های مشابه، از آثار هنری مشابه استفاده میکنیم.
اما همیشه در کارها تفاوت هایی هست که باعث میشه مشتری های آژانس تبلیغاتی دوباره برای سفارش های بیشتر پیش ما برگردن و به نظر من این خیلی عالیه . چیزی که باعث میشه آژانس خلاقیت ما متفاوت باشه، اینه که اصولا ما یه آژانس خلاقیت هستیم اما قصد داریم از هر روز کاری لذت ببریم و هرروز اهداف و چالش های جدیدی داشته باشیم و با هیجان کار کنیم.
توصیف یه روز عادی در آژانس کار راحتی نیست. چون هر روز اینجا با روز های دیگه متفاوته و غیرقابل پیش بینیه، اما به هر حال طی روز با مشتری ها صحبت می کنیم و روی پروژه های مختلف کار می کنیم.
مثلا وبسایت طراحی می کنیم، نرم افزار می سازیم. ما کاملا باهم همکاری می کنیم و تیم های پروژه همیشه باهم کار و همفکری می کنن، تا برای تک تک پروژه هایی که می گیریم کار به بهترین شکل انجام بشه.
در انتهای روز یه جلسه میذاریم. همگی دورهم جمع میشیم . پیش هم می نشینیم و پاپکورن با خودمون میاریم و یکی دوتا نوشیدنی می نوشیم. سعی می کنیم استراحت کنیم و بعدمثل اعضای یه خانواده درباره روزمون حرف میزنیم.
در سه کلمه creative spark اینطوریه: جالب، عجیب و خلاقانه
ما موقع استخدام به ویژگی هایی توجه می کنیم که اکثر شرکت ها بهشون توجه دارند. ما افرادی رو می خواهیم که خوب کار کنن، نسبت به کار متعهد و وظیفه شناس باشن و به آژانس تبلیغاتی وفادار باشن، با علاقه کار کنن . کسانی که استقلال رو درک کنن. چون همه کارکنان اینجا در نوع خودشون بی نظیر هستن.
ما به دنبال همین جرقه خلاقیت هستیم که یک جورهایی میشه گفت عامل مجهول ماست. به نظرم برای اینکه جرقه در وجودتون باشه. باید به کار علاقه مند باشید، با هیجان و عشق کار کنید و خیلی خودتون رو جدی نگیرید.
به نظرم مهم اینه که از کار در آژانس تبلیغاتی لذت ببرید و واقعا تلاش کنید عملکرد شغلی شما عالی باشه و همچنین خوش اخلاق باشید.

در فیلمونیم دیده شو …
فیلمونیم نقطه پیوند سینماگران به یکدیگر و آغاز حرکتی نوین در صنعت سینمای ایران است. از این رو بستری را فراهم کرده تا سینماگران بتوانند با مشاهده رزومه یکدیگر، همدیگر را بیشتر بشناسند، نیروهای تازه کار و کمتر دیده شده را شناسایی کنند و با هم ارتباط موثری برای همکاری بگیرند. در اینجا کاربران می توانند آموزشها و اطلاعات مفید در زمینه تخصصی خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند و پیرامون مسائل سینما گفتگو کنند.
اگر شما هم در یکی از رشته های مختلف سینما، متخصص و حرفه ای هستید، و یا اگر دانشجوی سینما هستید و در حال کسب تجربه هستید، و یا اگر علاقه مند حرفه ای سینما هستید و بدون تحصیلات آکادمیک در سینما فعالیت دارید، و یا مترجم هستید و به سینما علاقه مندید، می توانید محتوای تخصصی خود را با نام خود و برای معرفی هر چه بیشتر خود در فیلمونیم منتشر کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.
برای ارسال محتوای خود ابتدا باید در سایت عضویت داشته باشید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از بخش های مختلف سایت فیلمونیم “درباره فیلمونیم” را مطالعه نمایید.